-2,6 KILO

Tjohoo nu gick det vägen -2,6 kilo denna veckan..
Och -4 kg totalt, sakta men säkert går det neråt...
Jag har ju då även mätt mig och det har ju också gett resultat kan jag säga:
Mage: -10cm!
Höft: -6cm
Bröst: -0cm
Lår: -2cm
Arm: -1 cm



Så jag klagar inte jag är jätte nöjd..och jag fortsätter i samma spår...
Tänkte ta nya bilder och lägga ut och se o det är någon skillnad...

Här kommer dp receptet på valnötsbrödet som endast innehåller
1 kolhydrat/skiva..

Mixa i mixer (typ staxmixer) till ett mjöl:
4dl krossat linfrö (200g)
2msk fiber husk
2tsk bakpulver
1 1/2 tsk salt
Lägg sen i resten av dom torra ingridienserna:
1msk brödkrydd (jag använda santa marias)
4dl valnötter (ca 150g)

Rörsen ner resten till en jämn smet:
250g kesella 10%
6 ägg

Sätt ugnen på 175grader
Klä en form med bakplåtspapper och fördela den ganska kompakta
degen i formen.
Grädda 80 min långt ner i ugnen.
Låt svalna.
NJUT


Precis som ett rågbröd, passar även till ostbrickan
istället för kex..
KRAMIS


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad kul att det äntligen blev resultat. Rolig bild du har lagt ut förresten :-)

2011-01-31 @ 10:54:04
Postat av: Jenny Rollgard

Oj vad roligt! det var du väl värd efter allt ditt slit!!!! Håller med Nina snygg bild!:)

Kram till dig min vän

2011-01-31 @ 15:39:04
Postat av: Mee

Vad duktig du är! Det är inspirerande:-)

2011-02-07 @ 10:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0