DAG 3

Är nu inne på dag 3, känns jätte bra men har haft en grym huvudvärk
alla dagarna..
Kroppen är väl i chock!
Tänkte först på att jag hade valt fel vecka att börja:
Restaurangbesök x 2 & fikabesök i går..
Mc donalds idag, lunch i Helsingör & bortbjudna på kvällen i morgon..
och 50 års kalas på Lagmarks på fredag...
Men... sen slog det mig att jag är ju hur taggad som helst, det är ju perfekt
att allt kommer nu och inte om några veckor när man kanske har scårare att
stå emot...
I går på IKEA valde jag en supergod lax med grönsaksbakelse...
När Hasse och svärmor år semla så hade ja med mig kesella, hallon och 1 ägg..
På kvällen var vi och käkade på brooklyn och då valde jag en supergod
majskyckling med sayovkål..


Min favoritfrukost: naturell yoghurt med nötter och blåbär, ett ägg och te..
Inga stora caffe latte här nu inte...

I dag på jobb var det både frallor och choklad med jag åt havregrynsgröt
med kanel och banan..
Handlade lunch  på mac donalds med hem till barnen, jag tog en ceasarsallad
utan krutonger och bröd.
I kväll gjorde jag en favorit från Linas matkasse:

Ajvarköttfärsbiffar med mangodressing till, gjorde om receptet till biffarna:
tog bort ströbrödet och tillsatte 1 ägg istället...
Så himla gott..
I biffarna har man köttfärs, ägg,lök, spiskummin, kanel och ajvar relish..
Mangosåsen är mixad mango och creme fraich...
Så enkelt och så gott...
I dag har jag dessutom hunnit med ett träningspass på aktiverum+ en massa
snöskottning...
KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0