GÅR BRA NU...

Går bra nu..nu är jag inne på vecka 4 och det känns jätte bra,
blev i och för sig lite sugen på barnens lördagsgodis i går..men nej
 då jag ger mig inte så lätt...
Har tränat varje dag denna veckan utom i går lördag då vi var i väg hela dagen..
Hann tom med " en Monia" häromdagen: 10 min uppvärmning på crosstrainern,
styrka och sen 45 min löpband...
Kände mig duktig när jag klarat det...

Maten denna veckan då:


Oxfile och rotfruktsgratäng(palsternacka, kålrot, morot, lök,
grädde och västerbottenost...


I dag blev det kycklingfile med salami, cantadouost, soltorkad tomat
och basilika och med en matyoghurt och pestosås...

Har även vägt och mätt mig idag och jag kan ju säga att det gett
 resultat med det avslöjar jag i morgon..
Dessutom har jag ju glömt att lägga ut receptet med brödet,
kanske jag hinner i morgon...
KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0