RENEE VOLTAIRE

Det var dessa produkter som jag beställde från nätet häromdagen..
Det mesta finns i vissa affärer(tex coop) men vissa saker är svårare
 att få tag på så jag gjorde en beställning..


Allt från örtsalt, soja, kokos och quinoa...


Eldigt örtsalt utan en massa tillsatser..Shoyu  en soja som skulle
vara typ som en tamarisoja fast ännu godare och utan kemiska tillsatser
... en chili och black pepper asiatisk sötstark sås som typ som passar till det mesta
wok, grillat och sallader, quinoa mix med grönsaker i,
 rostade kokosflingor perfekt till den naturella yoghurten..


och mörk choklad doppade gojibär (ser ni att jag redan provsmakat!)
och min favorit muslie, som består av bovete, solrosfrön,hasselnötter och endast
är sötad med äpplejuice, den är även grym som smulpaj..
 Sugen på sommarens grillningar blev jag med dom goda sås/soyerna...
Mums..men det blir ju ett tag till att vänta...
KRAMIS

Kommentarer
Postat av: ann

Var köper man det? Kokoschipsen ser väldigt goda ut :=)

2011-01-18 @ 17:04:42
Postat av: Jennie

Müslin verkar spännande.

2011-01-18 @ 17:28:11
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com
Postat av: lindislindis

Jag köpte detta på reneevoltaire.se men det finns lite i vissa affärer tex coop..

Muslien är den bästa jag någonsin testat, tom bättre än alla onyttiga start..

2011-01-18 @ 19:26:28
Postat av: ann

Okej :=)



Vet du om kokoschipsen finns på Coop? Är mest sugen på dem :=)

2011-01-18 @ 21:27:35
Postat av: lindislindis

Ann: Jag vet faktiskt inte om kokoschipsen finns i affären, tror det var en nyhet..

2011-01-19 @ 06:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0