JO DÅ

Jo då, det går rätt så bra...
I måndags kväll blev det ju:


baconlindad kycklingfile med sallad och en klick bearneisås..
Sen skulle vi iväg till sunny stand up..
Jag beställde in ett glas vin...(ville inte dricka cider och öl nu när jag
precis kommit igång) men vinet var INTE gott, fanns dessutom bara en sort..
Sen i pausen blev det därför en cider...

Efter showen skulle vi vidare, det blev gyllene prag med massa tjekisk öl!
Jo så det blev några öl där...
Men jag försöker att inte anklaga mig själv för hårt..nu är jag i alla fall mycket
nyttigare än vad jag brukar..
I går blev det äggröra och bacon till frukost..
Hann knappt äta lunch men fick i mig turkisk yoghurt med lite nötter och färska bär
i alla fall..
Till kvällsmat blev det grillad fläskytterfile, sallad och bearneisås...
Nu är jag på gång...
KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0