SNART IGEN!!

  1. Har fortfarande inte kommit igång...är sugen på att ta tag i  lchf, har kollat
    runt på massa lchf bloggar och dyl...
    Vet att jag mått så bra tidigare när jag kört lchf, mitt problem har ju varit
    att jag älskar mackor, vill gärna ha mackor till frukost, visst funkar det med
    ägg, bacon och turkisk yoghurt också men i längden faller jag tiullbaka i mitt vanliga
    liv pga av mina frukostmackor..
    Men nu har ju då min favotitbloggerska www.56kg.se lagt ut ett recept på ostbullar och bröd som ska vara fantastisk goda..
    Så nu är ingridienser beställda (tex: mandelmjöl, bakepro och fiberhusk)..
    Tänkte först att jag ska njuta färdigt av semestern och börja mitt nya liv sen, då brukar man vara taggad..men det är ju samtidigt nu man har tid att sätta sig in i nya recept, baka, träna och planera maten...
    Så varför inte börja nu...nej på måndag har jag bestämt..ska iväg mycket i helgen och
    har dessutom planerat massa annan mat denna veckan, men om jag laddar ordentligt
    och dessutom läser min nya bok :


    Annika Dahlqvist bok och även


    Martin Ingvars bok..
    Båda två har jag läst lite i tidigare men nu ska dom lusläsas...
    KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0