FUNKAR INTE!

ÅÅhhh vad sur man blir när det inte går som man vill...
Inget socker, ingen pasta, ris, potatis, bröd mm på 2 veckor,
tränat 4 dagar förra veckan (och 3 veckan innan) och vad visade då
vågen i morse: Jo +0,1 kg!!
+ hur gick det till, konstigt att man ger upp!!!
Det enda som jag kan tänka mig är att det kanske blev lite stora portioner
på dom 2 kalasen i helgen och restaurangbesöket i torsdags..
Men man känner ju sig duktig när man väljer en sallad i stället för
pasta på en italiensk restaurang, inget bröd till fisksoppan på kalaset
i fredags, Ingen god macka på waynes i lördags utan en sallad
 där jag inte ens åt couscousen, ingen potatisgratäng till köttet
 och salladen på kalaset i lördags,jo jag erkänner, jag smakade en
ytterst liten bit tårta ilördags..
Men hur kan jag gå upp: dessutom har träningen verkligen gått bra:
15 min crosstrainer som uppvärmning, styrketräning och sen intervall
gå/jogga...


I stället för spagetti och köttfärssås så blev det kokt vitkål
med köttfärssås..men helt ok...
Men jag vill inte ge upp det måste väl lossna någon gång.
KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Lotte

nej ge inte upp! Oavsett vad vågen säger så mår kroppen mycket bättre iaf =) Nästa gång så... =)



Vikten är en knasig filur -den visar ju inte alltid sanningen s a s ;-) Så kämpa på så kommer den nog visa stora resultat nästa gång =)

2011-05-17 @ 07:38:04
URL: http://bullemamman.blogg.se/
Postat av: Nina

Men, det var ju precis på samma sätt förra gången du startade upp. Kommer du ihåg, du var jättefrustrerad. och sen.... bara släppte det. Kör på bara med det som känns rätt och som du mår bra av så kommer det att funka. Kram, kram... Nina

2011-05-17 @ 09:51:50
Postat av: lovisa

Hej har du en bra start på denna tisdag?:)



Just nu har du chans att vinna en valfri vara ex; badmode,jackor,skor,plånböcker,wctjackor och mkt mer från märken som ed hardy, converse, dior,mm,

anmäl dig här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-17 @ 10:15:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

vilken bra blogg! ;) imponerad av maten :D lycka till med vikten :)

2011-05-17 @ 10:40:34
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0