PÅ DET IGEN

Som sagt så har det varit svårt att komma igång igen...
Hinner inte träna... men nu skulle jag minsann ta tag i maten
i alla fall...
Så denna veckan har förflutit utan:bröd,pasta,ris och potatis...
Och det känns så bra..är det något jag saknar så är det mackan på
morgonen..men nu är det ägg och bacon istället..
Och när man är duktig med maten så blir man ju också sugen på att
träna, så i eftermiddags när jag hade en timme över så istället för att
lägga mig på altanen i solen med en rolig tidning. så cyklade jag till gymmet,
uppvärmning 10 min i crosstrainer, styreträning ben och mage och sen 11 min
intervall träning på löpbandet: 1 min gå, 1 min springa, 1 min gå osv...
Sen cyklade jag hem igen och kände mig så duktig...
Har tom lagt fram träningskläderna till i morgon, kanske hinner när
delar av familjen är på HIF...


Köpte den nya kesellan härom dagen:med bitar av hallon och rabarber,
sen kommer jag hem och ska äta en halv burk till mellis i går och upptäcker
att den innehåller fullt med tillsatt socker!!
Kesella ska ju inte vara söt!
Så tror man att man handlar något nyttigt..
Lovar återkomma med en viktrapport i morgon om hur det gått denna
vecka.
KRAMIS
PS: blogg.se har haft driftstörning i helgen därför publicerades inte
mitt blogg inlägg i går söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0