LCHF TACO

I går kväll till fredags tacosen testade jag att göra mjuka tacoskal.
Efter recept på www.56kg.se :
4 ägg, 6msk grädde och 1 msk fiberhusk.
Vispa och låt stå några minuter, stek med smör på medelvärme..
Enligt receptet ska det bli 2 st, men jag gjorde tunnare skal så det blev 4 st i stället..

Tog bara ett skal och fyllde med allt gott jag ville ha...mina kanske blen för
tunna om man vill kunna vika dom och äta med händerna..
Gjorde tacoskalen för att jag är lite trött på att bara äta tacosallad varje
fredag, men skalen var ok, men inte mer!
Smakade lite omelett/pannkaka...
Kom på att det är nog dom hårda tacoskalen jag saknar mest..
Fortsätter nog med min tacosallad tills jag hittar något annat recept.
Det blev en öl till också minsann, den första ölen dessa 3 veckor: en spendrups bright,
med mindre kolhydrater i, jag pimpade den med en limeskiva så blev den
klockren till tacosen..
KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ser gott ut iaf! I somras längtade jag mkt efter öl men det har gått över.

2011-10-15 @ 10:57:36
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0