LCHF V:2


-0,7 kg blev det denna veckan, trodde jag stått still eftersom jag gick ner så mycket förra
veckan... men jag har ju varit duktig så det var väl det som belönade sig!
Men om jag ska vara ärlig: jag har fuskat 1 gång, var på brunch i söndags
på sofiero slott..att gick perfekt: massa goda, korvar, ost skinka, sallader, röror mm
Men efterrätts bordet! Tog pytte bit äpplekaka med hemmagjord vaniljsås...
Det straffar sig kanske nästa vecka;-(
I kväll blir det restaurang besök igen, plockepinn i Malmö innan konsert med
Briteny Spears..men det skulle vara buffe så det ska nog gå bra.
KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra jobbat!

2011-10-12 @ 09:32:59
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0