+1,0 KG


Ja det är sant: upp 1 kg! Det trodde jag inte, det har varit jobbigt och stressigt
att få ihop det denna veckan med jobb, möten, fotbollsträningar, kräftskiva mm,
men jag trodde i alla fall att jag stått still.
Man tycker själv att man är "duktig" när man är på möte och får goda snittar från
Lagmarks men inte äter brödet, jag var på kräftskiva och åt bara kräftor, räkor,
majonäs och drack ramlösa,var på tivolis bruch utan att äta våffla ;-),
 jag har ätit bra på jobbet hela veckan, men visst jag ska  erkänna: jag åt vanliga tacoskal
i fredags och jag åt en korv med bröd i går när vi var på loppis mellan kl9-15...
Men jag trodde inte jag skulle gå upp 1 kg av det...men ny vecka och nya tag..måste bara
försöka planera maten lite bättre denna vecka...och receptet som jag lovade er:
det kommer...
KRAMIS
erkänna jag åt en


Kommentarer
Postat av: Lotte

Håller tummarna att det är minus nästa gång =)

2011-09-12 @ 07:11:28
URL: http://bullemamman.blogg.se/lottesmat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0