GRILLNING

I kväll passar vi på att grilla... gäller att passa på innan hösten
är här...det blir fläskytterfile, med sallad och bearneisås...
Gjorde upptäckten i affären att det blivit väldigt dyrt med fläskfile:
jag gillar inte direkt fläskytterfile som ofta är billigt, jag vill köpa svenskt
kött...för inte så länge sen kunde man ofta köpa fläskfile för 99kr/ kg...
Nu kostade det på erbjudande i vår affär 159kr/kg...
Visst nu handlade jag i vår hemköpsbutik, kanske hade det varit billigare på
ica maxi, men jag har faktiskt tänkt tanken även där....
Har inte tränat än denna veckan, kan säga att jag varit rätt slut när jag
kommit hem från jobb, igår hade vi personalmöte till 20,30 och då orkar
man ju inte träna, idag var jag inom affären och handlade...
Hade tänkt ta mig ett ryck...men nej jag tror inte det..i morgon kanske;-)
KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0