-0,1 KILO!!!!!!

Jag skojar inte: 0,1kg har jag gått ner på 1 vecka!!!!
Nog för att jag denna gången har sagt att det får ta den tid det tar...men
jag menar ju inte 0,1 kg...
Dessutom inte vecka 2!
I början brukar man ju gå ner rätt bra..
Och så duktig och i fas som jag varit i veckan, har känts jätte bra..
Tränat 2 gånger och inte dessutom jobbat i köket på jobb hela veckan
och inte suttit ner många minuter...
Maten har jag tyckt varit perfekt...inga kalas och fikastunder denna veckan...
Har riktigt känt hur kilona rasade...samtidigt har jag vägt mig och sett
att resultatet inte varit så bra:
MEN 0,1 KILO PÅ EN VECKA NÄR JAG KÄMPAT SÅ!!!!
DET ÄR INTE KUL!!!
Vad kan jag då ha gjort för fel:
Det jag faktiskt tror själv är att jag har ätit för lite fett!!
Hur man nu kan göra det, tänker man då eftersom jag alltid tänkt light
och fettsnål innan...
Men förra veckan åt jag feta ostar, såser, dressingar av olja mm
Denna veckan har man varit "duktig" och bara ätit sallad med tillbehör (protein)
var och varannan dag...
Vet inte om jag har rätt men den är det jag kommer att tänka på vad som är
skillnaden mot förra veckan...


I kväll blev det falukorv med mozarella och ajvar relish (från
Ola Lauritzens nya kokbok) fyllningen flöt dock ut i formen!
Till det hade jag blomkålsmos och en grönsallad med citronolja
och balsamvinäger...
KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tycker du är jätteduktig. Ibland när man varit jätteflitig ser man inte det på vägen förrän veckan efter. så nästa vecka får du säkert belöningen för att du varit så duktig. Och det kan ju vara lite muskler som väger också :-)

2011-01-18 @ 09:16:37
Postat av: Lotte

glöm inte att mäta dig också!! Ibland visar måttbandet det vågen inte visar :)

2011-01-18 @ 18:49:46
URL: http://bullemamman.blogg.se/
Postat av: lindislindis

Vad snälla ni är..jag har mätt mig innan jag började..men tänkte vänta till efter 1 månad innan jag mäter mig igen..

2011-01-18 @ 19:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0