CEASARSALLAD

I dag blev det havregrynsgröt med banan och kanel till frukost..
Till lunch blev det min stora favorit:


Ceasarsallad...
Jag älskar ceasarsallad.. man tager lite vad man haver:
idag blev det kycklingfile( marinerad i kinesisk soja, lime och
flytande margarin) bacon, mixsallad, bönor, avokado, cocktail-
tomat och ken´s ceasar dressing..
Fick tips på den dressingen på bloggen www.56kilo.se och jag måste säga
att det var den bästa ceasardressingen jag testat..

Till mellanmål idag blev det grönsaksstavar och dipp...
I kväll jobbar Hasse och Sixten ska sova hos en kompis, då myser jag
och Filippa med tacosallad (okej Filippa kan få nachochips till sin)
och så ska jag testa en GI vänlig chokladmousse med mörk choklad som
jag även den fått tips av på 56kilo...
Om den bli god så lägger jag kanske upp bilder och recept till er..
Ha en skön lördagkväll...
KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0