DUKTIG

Allt flyter på här hemma..
I går var det cafe och bio, men det blev en nyttig räksallad på Grand coffee och
ett glas vatten sen på bion blev det en mineralvatten och sockerfria läkarol..
Till lunch i går och idag blev det tonfisksallad med ägg..
På jobb var det kolakakor (som jag själv bakat) i går och citronpaj i dag, men
 duktig som jag är så tog jag inget..
Är inte alls sugen, känns inte alls som att jag måste stå över utan jag är inte ens
sugen på det...
Tränade igår och det gick lättare än på länge...skönt när man redan märker
hur kondisen blir bättre, blir nog ett pass i morgon också..
Fuskade och vägde mig i morse, men där har det faktiskt inte hänt så
mycket..men det kommer nog..har dessutom jobbat i köket på jobb hela veckan
och inte suttit ner mer än 10 min..
Jag stressar inte, det får ta den tid det tar.
KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0