GÅR BRA

Känns fortfarande bra, har tränat 3 dagar denna veckan, och ola
på Aktiverum tyckte jag såg taggad ut..
Inte svårt att göra bra val...fast jag ätit borta både i dag och i går..
I går såg menyn åt så här:
Frukost: ägg, bacon champinjoner
Lunch: oxkött sallad vatten
Mellis: frukt
Middag: kycklinggryta.. päronpaj(okej där var lite vitt mjöl) ost, vin



I dag blev det:
Frukost: naturell yoggi, blåbär, nötter 1 ägg..
Lunch: 1 ägg, grönsallad
Mellis: kesella, bär
Middag: 2snittar på danskt rågbröd med ägg, matjesill, räkröra,
äggakaka, rårörda lingon,ost ( 50 års öppethus på lagmarks..)
 Men jag hoppade över både prinsesstårta och spettekaka...

Hoppas nu att jag klarar detta...det ska gå.. tror det är bra med långsiktiga
mål, oftast vill man ju gå ner allt på helst en vecka, men det har jag ju insett
att det inte funkar..sakta men säkert ska jag nu gå neråt..
KRAMIS


Kommentarer
Postat av: Lotte

Det där tycker jag nästan är svårast, att ta det lugnt! Man (jag) vill att det ska SYNAS resultat efter en vecka o att kilona bara ska rasa xD Det fungerar ju inte riktigt så o det här med hälsosam mat är ju inget tillfälligt. Tanken är ju att man ska fortsätta äta nyttig mat, men sen då faktiskt ha råd att unna sig gott i rimliga mängder till helgen =)



Härligt att det fortfarande känns bra! Eftersom jag är gravid nu (men med 10 kg övervikt) så förväntar jag mig inte att rasa i vikt, men jag känner mig väldigt lättad över att jag än så länge stått still i vikt. Skulle jag kunna göra det enda tills bebisen kommer så betyder ju det i teorin att jag gått ner ca 10 kg... Man kan ju hoppas ;-) Är knappt halvvägs än så länge xD



Fortsatt lycka till! O kika gärna på min LCHF-blogg :) Lägger in recept lite då o då där =)

2011-01-08 @ 10:29:54
URL: http://bullemamman.blogg.se/lottesmat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0