HJÄLP MIG!!!!

Snälla hjälp mig...vad gör jag för fel....
Vägde mig i morse och inser att jag inte gått ner denna veckan heller!!
Har i stort sätt aldrig levt så nyttigt och aktivt som jag gör nu..och
ändå händer inget!
Ni som har koll: kan ni säga vad jag gör för fel...
Såhär har jag levt denna veckan:
MÅNDAG:
FRUKOST:
 2 oppsies(1 1/2 ägg 40g philadephiaost) med smör ost
LUNCH: 1laxfile med grönsallad, olja & balsamvinäger.
MELLIS: apelsin
MIDDAG: falukorv, blomkålsmos, grönsallad med vinägrett
TRÄNING: ingen men köpt gymkort här i Laröd


Falukorv med blomkålsmos

TISDAG:
FRUKOST:
2 oppsies med smör ost
LUNCH: sej gratinerad med salsa ost och grädde, grönsallad, råkostsallad
MELLIS: kesella med frysta hallon
MIDDAG:Kycklingfile, röd curry, kokosmjölk, wokgrönsaker
TRÄNING: 10 min crosstrainer + styrketräning

ONSDAG:
FRUKOST:
Naturell yoghurt med hallon
LUNCH:Chorizo med tomatsalsa och sallad
MELLIS: apelsin
MIDDAG:Ceasarsallad med ceasardressing
TRÄNING: 10 min crosstrainer, styrka, löpband 10 min

TORSDAG:
FRUKOST:
Naturell yoghurt med bär 1 ägg
LUNCH:Thaikyckling med röd curry
MELLIS Naturell yoghurt med naturella nötter
MIDDAG:Ceasarsallad utan dressing
TRÄNING: 20 min crosstrainer

FREDAG:
FRUKOST:
Kesella bär 1 ägg
LUNCH:2 hamburgare sallad gurka tomat
MELLIS:smoothie med hallon och naturell yoghurt
MIDDAG:tacosallad med gräddfil och salsa 1 glas vin
TRÄNING: 20 min crosstrainer

LÖRDAG:
FRUKOST:
Naturell yoghurt, bär, 1 ägg
LUNCH: Grillad kyckling utan skinn, grönsallad med avokado, parmesanost
             balsamvinäger/olja
MELLIS: 2 clementiner
MIDDAG: fest med tapastallrik (utan bröd) typ oliver, skinka, salami.
               Huvudrätt: fläskfile, kycklingfile, gravad lax, grönsaker
                Efterrätt: panacotta med jordgubbar 
                Dryck: vin
TRÄNING: 10 min crosstrainer, styrka, 5 min cykling, 5 min roddmaskin

SÖNDAG:
FRUKOST:
Naturell yoghurt, nötter, färska jordgubbar, 1 ägg
LUNCH: rester av kyckling rödcurry
MELLIS: kesella bär
MIDDAG: oxytterfile, grönsallad med avokado, parmesanost, olja/vinäger
               bearnaiessås
 TRÄNING: 10 min crosstrainer, styrka, 15 min löpband

VAD SER NI FÖR FEL!!
Inte ätit en brödbit, ris, pasta potatis, socker (förutom i pannacotan)
Till alla måltider utom 2 endast vatten till dryck.
Inget mjölk i kaffet mm. mm..
Tränat 6 av 7 dagar!
Hjälp mig!!
KRAMIS




Kommentarer
Postat av: Nina

Undrar om du äter för lite eller för få måltider?

Nu vet jag inte om du går på något program och i såfall ska du kanske fortsätta följe det. Jag hade testat att få in två mellanmål till. Ett på förmiddagen och ett litet ett på kvällen. Hur man gör med kolhydraterna är väl indivuduellt, men för mig funkar det med lite mer kolhydrater i början på dagen och lite mindre mot slutet. Gärna "rätt" sort så man står sig länge. Fortsätt köra på så kommer du att se resultat. Kram

2011-01-24 @ 11:20:45
Postat av: åse

Nu har ju jag svarat dig på min blogg men när det gäller LCHF så äter man oftast 3 huvudmål och kanske högst ngt mellanmål för man håller sig mkt längre mätt än på traditionell viktminskningskost.

2011-01-24 @ 11:56:08
URL: http://56kilo.se
Postat av: Ulrika

Jag tycker det ser ut som om du äter för lite fett, nästan inget alls ju. Håll också koll riktigt så du inte tränar för mycket jämfört med vad du äter, för då blir det kortslutning i kroppen o den går i svält istället o då går man inte ner ett gram kan jag säga...

2011-01-24 @ 18:42:21
Postat av: Ingela

Ett tips, läs boken sockerbomben. En fantastisk bok som fick upp mina ögon. Därefter gick jag över till LCHF, jag rasar i vikt. Men det innebär INGE socker, dvs ingen frukt, men en massa fett.

2011-07-13 @ 21:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0