TACK

Tack för alla råd och hjälp, idag fick jag tom riktig proffshjälp..
Monia en gammal arbetskompis (hon som vi hälsade på i Linköping)
ringde mig idag och peppade och gav mig jätte bra råd och tips..
Hon är dessutom personlig tränare och massagterapeut...
Hon tyckte min mat var ok, och att jag kommit på vad som var fel,
hon poängterade vikten av fett..och att dricka mycket, allt för att hålla
i gång magen..
Sen kom hon då med tips om träning, min uppvärmning och styrka var bra
men sen ska jag gå på löpbandet i 45 min!
Allt över 45 min var ren bonus!!
Ska jag bo på gymmet eller, hur många dagar i vecka ska jag göra det tro
för det glömde hon säga..
Hann med en träning i dag: 10 min crosstrainer till uppvärmning, sen styrka
ben och mage och efter det skulle jag gå min 30 min hade jag tänkt (hann inte
mer!9 men efter 10 min fick jag jätte ont i benhinnorna..
Har försökt mig på att springa 2 dagar tidigare..och det gjorde sig påmint
i dag..vågade inte gå på löåbandet mer när det gjorde ont, är rädd för att
skada mig eller få någon inflammation eller åt sånt u när jag är så bra igång..
Det har aldrig känts så kul att träna och äta som nu..
Måste hålla igen på mig själv.. har bestämt att jag inte ska träna på fredag,
får se om jag kan hålla det..
I dag blev det väl inte den lyxigaste maten men:
FRUKOST: 2 "mackor" av LCHF brödet från igår med bregott och prästost, te
LUNCH: rester från igår: köttfärssås med vitkål
MELLIS: några solroskärnor, 
MIDDAG: kotlett, broccoli, tomat/fetaost

 
Kvällsmat....
Nu i kväll var jag lite hugrig så jag tog en lite bit ost..



Känns så himla bra, denna gång ska det gå vägen..
KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0