MAX LOW CARB

I dag till lunch blev det en max low carb burgare och en coca cola zero,
jag dricker i stort sätt aldrig läsk men jag blev grymt sugen på det till min
burgare...

Nästan helt ok att äta, endast 6,6 kolhydrater/ burgare..
Tänkte ta en bönsallad till men insåg att det var 18! kolydrater i en sån,
nej tack! så gott är det inte med bönor!!

Körde även inom systemet och handlade hem lite low carb dricka ;-)


xide med mindre kolhydrater har jag smakat många gånger, men då visste
jag inte ens att den hade mindre kolhydrater..jag drack den bara för att
den var super god... spendrups öl bright har jag inte smakat tidigare, men
 till tacosalladen i kväll sitter den nog perfekt!
Såklart inte det bästa med alkohol men det är ju semester, och jag kan lätt
erkänna att jag inte alls har druckit så mycket som man brukar under semestern,
men nu är det ju helg...
Snart kommer vardagen tillbaka snabbare än man tror!!
KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0