PÅ G

Jag börjar faktiskt mitt i semestern!
Känner att jag har tiden nu..googla runt, hitta recept, baka, träna mm..
Så i morse blev det turkisk yogurt med färska hallon och lite mandelspån
till frukost..
En caffe latte på förmiddagen och nu till lunch så blev det falukorv (kanske inte det
bästa men den kvar kvar efter förra veckans handling) med gräddkokt blomkål..


Minst lika gott som falukorven och makaronerna som barnen åt...

I kväll blir det baconlindad kycklingfile med en sallad och bearnaisås..
Känner mig laddad nu, sen blir det kanske svårt nu mitt i sommaren och semester,
vi har några bjudningar, kalas och så men jag får ju göra det bästa av det
sen lägger jag in spurten sen när jag börjar jobba igen och då är jag ju
 förhoppningsvis inne i det..
KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0