FUNKAR

Allt har flytit på bra, redan tränat 2 gånger denna vecka
och var lite irriterad för att jag inte han igår...
Har även gett mig tusan på att jag ska kunna springa..
Började ju härom dagen med att intervall springa/gå i 10 min,
1min gå, 1 min springa, 1 min gå osv..
Sen ökade jag till 11 min dagen efter..får se hur många dagar jag kan öka..
sen blir det 2 min springa, 2 min gå osv...
Maten har funkat bra hela veckan också...
härom dagen när Hasse och Sixten var borta så passade jag och Filippa på att
äta favoriten:


varmrökt lax..med sallad och romsås

Vikten visade minsann också neråt denna vecka -2,2kg...
Bara bloggem som inte funkar som den ska..har försökt lägga in
 detta inlägget sen i går kväll..får se om det funkar nu..
Återkommer snart igen..
KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Lotte

Åå roligt! Grattis till viktnedgången =)



Om ca 6 veckor när bebisen är född gör jag dig sällskap -ska ner ca 20 kg (beroende på hur mycket mer jag går upp o hur mycket jag tappar efter förlossningen då men runt 20 kg bör jag ha kvar ^^)

2011-05-14 @ 07:58:45
URL: http://bullemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0