KOSTGAJDEN KURS

Förra helgen var jag på kostgajden intensiv kurs i LCHF med Anna Hallen på fyslabbet
i Ängelholm..
En 3 dagars kurs i näringsfysologi om LCHF kost, blandat med massa annat,
hur handlar man rätt matvaror i affären(promenad till ica i Ängelholm) massa
fakta, frågor, svar och en massa roliga skratt av underbara människor som jag
lärde känna under helgen.

Underbara Anna Hallen, vilken inspirations källa, och inte kan man tro att hon vägt
111 kg!
Dessutom är det ju Anna som skrivit kokböckerna jag berättat om tidigare...
(LCHF husmanskost och LCHF för kvinnor)
                                              
Fick lära mig hur mycket som helst: jag som ändå trodde att jag var rätt så påläst om LCHF
tidigare: öhhh, jag hade inte en aning kan jag nu i efterhand erkänna...
Så nu blir det LCHF efter Annas alla tips och regler för att lyckas...
Och hur det nu gått efter 1 vecka hemma ska jag snart berätta för er...
KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0