LCHF PIZZA

I kväll blev det LCHF pizza...
Fick vitkål över när jag gjorde kåldolmar häromdagen, så då kom jag på
att det var längesen vi åt pizza...
Gjorde botten till pizzan på bakerix, (gjort av sötmandel,kokosnötsmjöl, bakpulver,
salt och xanthan(ett förtjockningsmedel)
Bakerix funkar även till bullar och kakor, har testat frallor tidigare och det blir
helt ok...kul att kunna använda vid speciella tillfälle..
Inte för att jag vill vänja mig vid att äta bröd och pizza och så men någon ång då
och då, kanske..


Pizza med tomatsås, mozarella, cocktailtomat, oliver, parmesan och parmaskinka
och så pizza sallad såklart..
I går var det restaurangbesök (och teater) då blev det antipasto(ost, korv, skinka)
och lite rött vin till det...
Tänk att man kan äta så gott, må så bra och ändå gå ner i vikt..
I dag hämtade jag ut paket på posten, men vad det innehöll berättar jag i morgon;-)
KRAMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0