-0,2 KG


Det går ju inte fort men dock nedåt, dessutom får jag kanske vara nöjd med det
eftersom veckan avslutades med en hamburgare och bröd på lördagskvällen
i Malmö och även en hamburgare och bröd i går till lunch och en pizza på kvällen!!!
Hur blev det nu såhär, ja jag får väl försvara mig med att jag varit duktig hela
veckan och åt sallad när resten av familjen åt pizza och åt sallad även när vi var på
mac donalds..hade även med mig egen matsäck när dottern Filippa spelade
eskilscupen fre-sön..
Men hur hamnade då hamburgarna och pizzan i in mage!!
Jo i lördagskväll var vi i Malmö på konsert (Europe och Takida), vi hann inte äta
innan eftersom vi var på eskilscupen och det ända som serverades var hamburgare
och korv...
I går på eskilscupen så gick tjejerna vidare och vidare i turneringen och det enda som
serverades där var: hamburgare och korv!
Visst kan man äta en hamburgare utan bröd (det brukar jag ju göra hemma) men
när det knappt erbjuds en gurkskiva så...
Sen den där pizza som bara slank ner när vi kom hem efter att tjejerna tagit
silver i eskilscupen..ja den var god den!!
Så -0,2kg är jag nöjd med, nya tag idag, ska även få till lite träning denna vecka,
och nästa vecka är semestern slut och det blir tillbaka till dom vanliga
(eller nya är det ju!!) rutinerna...
KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Lotte

hur mkt har du gått ner nu totalt sen start? Om tre veckor ska jag väga mig o den vikten blir min startvikt -ska ner till 65-70kg... hadejag tänkt =)

2011-08-09 @ 07:55:06
URL: http://bullemamman.blogg.se/lottesmat
Postat av: trettioettkilo

jag har bara gått ner 1,7 kg på 3 veckor, men samtidigt har det nog varit lite väl många glas vin på semestern, nu börjar vardagen om 1 vecka och då ska jag få in träningen igen...

2011-08-09 @ 09:03:24
Postat av: Lotte

Men det var väl inte så bara?! 0.5-1 kg/vecka är ju det optimala om man inte vill förlora muskelmassa =)=) Hejja hejja!=)

2011-08-09 @ 15:01:41
URL: http://bullemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0