CHOKLADMOUSSE

I går blev det då tacosallad till kvällsmat, jag var rädd att jag
inte skulle bli mätt utan tacoskal så jag öste på..
Sen orkade jag hlva portionen..

Tacosallad...


Till efterrätt gjorde jag och Filippa en chokladmousse..


Chokladmousse med mörk choklad, grädde, äggula och en svätt
cointreau...
Super god, den ska jag nog nöra nästa gång vi har gäster...

I dag blev det ägg och bacon till frukost, ceasarsallad från Mac Donalds
(intagen på Maxis parkering!) kesella med bär till mellis och nu till
kvällsmat blev det ännu ett tips från 56kilo..


Parmesanpanerad skinksnitzel med ugnsrostade grönsaker ( blomkål,
broccoli, champinjoner, lök, vitlök, paprika, abergine och squash)
och en grymt god gorgonzolasås (som jag hittade på efter hand som
jag lagade..)
Lite spänd inför morgonens vägning,..vet att jag både gått upp och ner i
veckan men har inte vägt mig  i dag och igår..
KRAMIS

Kommentarer
Postat av: Elena

Åh, smarrigt! :)

2011-01-09 @ 21:23:04
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Nina

Den chokladmoussen vill jag ha recept på. Hoppas vägningen går bra. kram

2011-01-10 @ 09:22:29
Postat av: Jennie

Det såg smarrigt ut alltihop!

Håller tummen för minus idag då.

2011-01-10 @ 16:09:03
URL: http://jenniebengtsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0