TRETTIOETTKILO

I dag börjar resten av mitt liv....
Har nu bestämt mig en gång för alla att gå ner i vikt..
Detta går inte mer..tänker varje dag på hur jag ser ut, kan inte
skriva hur jag mår, för jag mår inte fysiskt dåligt av min vikt,
har inte ont någonstans, orkar vad jag vill...
Men det är så trist att inte kunna köpa vilka kläder man vill,
inte kunna vara bekväm med hur man ser ut...

Så idag har jag rensat ut i kyl och skafferi, allt gott från i julas åkte
ut...in kom istället: kyckling,lax, grönsaker, frukt, kesella mm mm
Nu blir det ett år nästan helt utan socker, vitt mjöl, pasta, ris och potatis.


Har i dag även vägt, mätt och fotat mig....


Hallå, jag är faktiskt inte gravid!!

Fotade mig i tajta kläder för att det förhoppningsvis snart ska synas
en förändring...
Tänkte fota mig ca en gång i månaden i samma kläder för att sen se
resultatet..

Kanske lite vågligt att göra en blogg om min viktresa..tänk om man skulle
misslyckas som så många gånger tidigare...
Men jag är taggad och nu har jag pressen på mig..
Denna blogg kommer nästan enbart att handla om vikt, mat och träning,
och på min "vanliga" blogg: www.lindislindis.blogg.se fortsätter
bloggandet om min familj och så...
KRAMIS


Kommentarer
Postat av: Lotte

Jag gjorde precis som du -startade en blogg! O för första ggn gick jag verkligen ner! Hade som mål att gå ner 13 kg o därmed bli normalviktig... Jag gick ner 17 kg :D Hejja dej...! Klart du kommer lyckas! Min blogg är nu inte aktiv längre, eftersom jag nått målen -men har före/efter bilder på förstasidan om du vill kika o kanske få en extra pepp :) Lycka till -kommer följa dig, ba så du vet ;-) Spännande ju!

2011-01-03 @ 22:44:39
URL: http://http://sunt.blogg.se/
Postat av: jenny r

2011-01-05 @ 17:33:54
Postat av: jenny rollgard

Jag hejjar på dig och försöker bli av med alla mina extrakilon samtidigt som du! Kan ju hämta motivation här:) kram pa dig vännen. Kom ihåg att du Alltid är VACKER!

2011-01-05 @ 17:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0