MATDAGBOKEN

Allt går fortfarande enligt planerna, huvudvärken är dock kvar,
blev tipsad av Lotte om www.matdagboken.se , jätte bra nu i början,
man lägger in allt man äter och så ser man om man äter rätt antal
kolhydrater, fett och protein...
Inget jag ska fortsätta med i längden kanske men bra nu i början,
så så att man inte överäter fett och protein även om det är rätt mycket
man får äta av det när man tar bort kolhydrater...

    
I går blev det ceasarsallad (dock utan brödet) till lunch och varmrökt lax
med sallad och rom sås till middag..
Var inte ens hungrig när det var middag så jag fick vänta 1 timme innan
jag åt min mat..
I dag blev det turkiskyoghurt med 1 msk nötmusli och 10 blåbär till frukost,
och till lunch gjorde jag mig en räkmacka av lchfbrödet som jag bakade häromdagen.

 
Lchfbröd, räkor, majonnäs, citron och avokado..så gott..
Brödet passade verkligen till räkorna..
Sen i eftermiddags var vi på tårtkalas, ingen tårta för mig, bara en slät kopp
kaffe, skönt när man är så motiverad att det inte ens känns svårt. men jag vet
ju av egen erfarenhet att den tiden kommer...och det är snart...
Men jag kämpar på...det ska gå..
KRAMIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0